-
A broken link or dead link is a hyperlink on a web page that no longer works because it's encountering one or more of the issues listed below.
Reasons for broken links
- An incorrect URL entered for the link by the website owner.
- The destination website removed the linked web page (causing what is known as a 404 error).
- The destination website or web page permanently moved or no longer exists.
- The user has software or is behind a firewall that blocks access to the destination website.
- The website owner linked to a site that is behind a firewall that does not allow outside access. Intranet sites or restricted access areas are good examples).
Broken links can be problematic for website visitors, making them unable to access the desired resource or information. These users may decide to make use of another site to find the necessary information elsewhere. A site that hasn't been updated or checked for a long time may suffer from link rot, which describes a site with many broken links.
Cum praesertim illa perdiscere ludus esset.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Idemne potest esse dies saepius, qui semel fuit? Cur ipse Pythagoras et Aegyptum lustravit et Persarum magos adiit? Duo Reges: constructio interrete. Poterat autem inpune; Earum etiam rerum, quas terra gignit, educatio quaedam et perfectio est non dissimilis animantium. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Primum in nostrane potestate est, quid meminerimus?
- Nihil enim hoc differt.
- Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro;
- Sint ista Graecorum;
- Negat enim summo bono afferre incrementum diem.
- Sed nimis multa.
- Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur.
- Immo videri fortasse.
- Sit enim idem caecus, debilis.
- Quis negat?
- Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam;
Quos ille, di inmortales, cum omnes artus ardere viderentur, cruciatus perferebat! nec tamen miser esse, quia summum id malum non erat, tantum modo laboriosus videbatur; Atqui perspicuum est hominem e corpore animoque constare, cum primae sint animi partes, secundae corporis.
Non enim solum Torquatus dixit quid sentiret, sed etiam cur.
Polycratem Samium felicem appellabant. At ille non pertimuit saneque fidenter: Istis quidem ipsis verbis, inquit; Antiquorum autem sententiam Antiochus noster mihi videtur persequi diligentissime, quam eandem Aristoteli fuisse et Polemonis docet.
- Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus.
- Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum.
- Nam si propter voluptatem, quae est ista laus, quae possit e macello peti?
Et tamen puto concedi nobis oportere ut Graeco verbo utamur, si quando minus occurret Latinum, ne hoc ephippiis et acratophoris potius quam proegmenis et apoproegmenis concedatur;
- Sit enim idem caecus, debilis.
- Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat;
- Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere.
- Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt;
- Non prorsus, inquit, omnisque, qui sine dolore sint, in voluptate, et ea quidem summa, esse dico.
Itaque contra est, ac dicitis;
Istic sum, inquit. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Quae qui non vident, nihil umquam magnum ac cognitione dignum amaverunt.